16 grudnia 2020

Projekt „Proces wspomagania kompetencji kluczowych – szkolenia i doradztwo”

Jest to bezpłatny projekt „Proces wspomagania kompetencji kluczowych – szkolenia i doradztwo”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty, nr umowy o dofinansowanie: UDA-POWR.02.10.00-00-7028/19-00. 
               
 
Projekt ma na celu zaktualizowanie/poszerzenie wiedzy pracowników systemu wspomagania oraz trenerów, na temat kompleksowego wspomagania pracy szkoły/placówki w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych w procesie edukacji.

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Udział w projekcie jest bezpłatny dla uczestnika.

Szkolenia realizowane w formie ONLINE – najbliższe od 04.01.2021 r.
Projekt skierowany jest do:

·  pracowników publicznych i niepublicznych placówek doskonalenia nauczycieli (PDN, ODN),

·  pracowników publicznych i niepublicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych (PPP),

·  pracowników bibliotek pedagogicznych (BP),

·  doradców metodycznych,

·  indywidualnych specjalistów i trenerów świadczących usługi szkoleniowe i doradcze w obszarze oświaty, którzy współpracują z co najmniej jedną z ww. instytucji systemu wspomagania bądź deklarują chęć nawiązania takiej współpracy –w tym nauczyciele szkół, przedszkoli.

Brak wcześniejszego lub równoległego uczestnictwa w projekcie ORE: „Zwiększenie skuteczności działań pracowników systemów wspomagania i trenerów w zakresie kształcenia u uczniów kompetencji kluczowych” oraz innych Projektach dofinansowanych w ramach konkursu nr POWR.01.10.00-IP.02-00-005/16 i POWR 02.10.00-IP.02.-00-007/17 tj. Szkolenie i doradztwo dla pracowników systemu wspomagania pracy szkoły i organów prowadzących oraz trenerów z zakresu: kompetencji kluczowych uczniów niezbędnych do poruszania się na rynku pracy, nauczania eksperymentalnego, właściwych postaw oraz metod zindywidualizowanego podejścia do ucznia.
 

Uczestnicy projektu są zobowiązani do objęcia jednej szkoły/placówki/przedszkola wspomaganiem, które nie realizowało wcześniej podobnego wspomagania. Wspomaganie przeprowadzone przez Uczestnika projektu w wybranej przez niego placówce, będzie realizowane, po zakończeniu wsparcia szkoleniowego i obejmie diagnozę potrzeb placówki oraz zaplanowanie, realizację i podsumowanie działań niezbędnych do zaspokojenia zdiagnozowanych potrzeb zgodnie z przekazaną UP wiedzą podczas szkoleń i metodologią pracy oraz z wykorzystaniem indywidualnego doradztwa i sieci współpracy.

 

Szkolenia dotyczyć będą kompetencji kluczowych tj.:
• postaw – innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej,

Program szkoleń oparty jest o ramowe programy szkoleń opracowane przez ORE. 

Więcej informacji na stronie 

https://proceswspomagania.pl/