Szanowni Państwo,
Prezydenci Miast,
Burmistrzowie i Wójtowie Gmin
województwa zachodniopomorskiego
Uprzejmie przypominam o obowiązku rozliczenia wykorzystania otrzymanego w 2024 roku wsparcia finansowego na realizację Rządowego programu pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w terminie do 10 stycznia 2025 roku.
Rozliczenie wykorzystania dotacji w ramach Programu, podpisane przez upoważnione osoby, należy złożyć w wybranej poniżej formie:
- osobiście w godz. 7.30 – 15.00 w siedzibie Kuratorium Oświaty w Szczecinie,
Wały Chrobrego 4, - korespondencyjnie – przesłać na adres: Kuratorium Oświaty w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin,
- w formie elektronicznej za pomocą platformy usług elektronicznych e-PUAP, mając na uwadze, iż każdy dokument dotyczący rozliczenia winien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Wersję elektroniczną rozliczenia w formacie excel należy przesłać na adres: bprociak@kuratorium.szczecin.pl.
Zwrotu niewykorzystanej do 31 grudnia 2024 r. części dotacji należy dokonać na rachunek bankowy Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego o numerze: 87 1010 1599 0056 3013 9135 0000. Tytuł zwrotu musi zawierać opis: dział – rozdział – paragraf i [klasyfikacja zadaniowa], tj. 854-85415-2040 [3.1.5.3.].
Do rozliczenia należy dołączyć potwierdzenie zwrotu niewykorzystanej części dotacji.