Uprzejmie informujemy, że Minister Cyfryzacji wskazał dzień 1 października 2024r. jako termin wejścia w życie obowiązku doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego (PURDE) przez podmioty publiczne, w tym – podmioty, dla których organami prowadzącymi są jednostki samorządu terytorialnego.
W odniesieniu do doręczania korespondencji w publicznej usłudze hybrydowej (PUH) przez podmioty, dla których organami prowadzącymi są jednostki samorządu terytorialnego, termin rozpoczęcia stosowania tego rozwiązania to nadal 1 października 2029 r.
Dodatkowe informacje
Aktualne komunikaty Ministra Cyfryzacji w zakresie terminów wdrażania e-Doręczeń, szczegóły dotyczące stosowania e-Doręczeń w praktyce, w tym – instrukcje użytkowania i najczęściej zadawane pytania, znajdziecie Państwo pod adresem https://www.gov.pl/web/e-doreczenia