Zapraszamy przedstawicieli edukacji, instytucji kultury, organizacji pozarządowych oraz wszystkich zainteresowanych do udziału w warsztatach Ogólnopolskiej Sieci Dydaktyki Cyfrowej, projektu współfinansowanego ze środków MKiDN z programu edukacji kulturalnej. Wprowadzą one uczestników w tematykę realizacji projektów edukacyjnych z pomocą technologii cyfrowych (w tym Virtual Reality na podstawie filmu VR „Jagiełło vs Jungingen. Walka o wszystko”). By wziąć udział wystarczy wypełnić zgłoszenie i przesłać je na adres mailowy: egwizd@kuratorium.szczecin.pl
Decyzja o zakwalifikowaniu się do udziału w warsztatach zostanie przesłana do 5 grudnia 2019 r.
MIEJSCE WARSZTATÓW | |
12 grudnia 2019 r. godz. 10:00-13:00 | 13 grudnia 2019 r. godz. 10:00-13:00 |
Szczecin | Koszalin |
Sala konferencyjna Kuratorium Oświaty w Szczecinie (ul. Wały Chrobrego 4) |
Sala 117 w Zespole Szkół Nr 10 w Koszalinie (ul. Gnieźnieńska 8) |
Udział w warsztatach jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona.
Spotkania są organizowane we wszystkich województwach. Program warsztatów obejmuje spotkanie w trakcie którego uczestniczki i uczestnicy:
- poznają założenia portalu DIGITYKA.PL
- otrzymają możliwość wpływu na zagadnienia poruszane podczas następnego Forum Dydaktyki Cyfrowej,
- stworzą mapę zagadnień dydaktyki cyfrowej
- poznają dobre praktyki z zakresu narzędzi cyfrowych
- zapoznają się z technologią Virtual Reality
- poznają możliwości edukacyjne kina VR
- będą mogli opracować scenariusz zajęć w oparciu o film
IDEA
Ogólnopolska Sieć Dydaktyki Cyfrowej to środowisko gdzie teraźniejszość styka się z przyszłością, a edukacja i kultura z technologią. Jak się odnaleźć w dynamicznie rozwijającym się świecie? Od czego zależy nasza przyszłość i na co postawić w edukacji? Czy na zdobywanie wiedzy i praktycznych umiejętności? Czy może raczej na rozwijanie u przyszłych pokoleń wyobraźni, krytycznego myślenia, pracy zespołowej i umiejętności prowadzenia dyskusji? Jaką rolę w edukacji powinna odgrywać technologia? Media społecznościowe na nowo definiują nasze relacje, potrzeby i wybory. Na ile zatem narzędzia cyfrowe mogą uczyć społecznych kompetencji? Więcej już niedługo na: digityka.pl